Hi! Here is Our Latest News

Storytelling for HRs – как да разказваме истории, които ни отличават
Умението да разказваме истории е ключов фактор за успешното изграждане, позициониране и развитие на всеки бранд.
В това са убедени Ангелина Пенкова и Мария Падалски от People Portal и Мая Николова от MNKnowledge, които са главните действащи лица в уъркшопа Storytelling for HRs. Събитието ще се проведе в края на ноември (27 и 29 от 18 до 21.30 часа) и началото на декември (4.12 и 5.12 по същото време) в Cre8 Coworking Community Space. Storytelling for HRs е предназначено за експертите, работещи в сферата на Човешките ресурси, които искат да развият умението си да разказват истории, така че да допринесат за развитието на своите компании. Всеки от един от нас притежава умението да разказва истории. Именно тази идея стои зад реализирането на проекта Storytelling for HRs, изграден в 4 модула, всеки от които се фокусира върху различни аспекти.
Разказването на историите в съвременните организации
Това е умение, от което всеки бизнес се нуждае, за да бъде чут и забелязан от клиенти, кандидати, служители и партньори. Приложенията на добре разказаната история в бизнеса са много и в този уъркшоп ще изследвате, създавате и разказвате историите, които ще подкрепят вашия личен успех и този на вашата организация. Целенасоченото създаване и използване на истории в една организация ще ви помогне да развивате креативна и съзидателна работна среда, да зграждате култура на иновации и принадлежност, да вдъхновявате и мотивирате хората в компания и не на последно място да разбирате, комуникирате и обслужвате по-добре клиентите си.
Истории, които привличат правилните за организацията кандидати
Чрез този модул ще се впуснете в изследването на различни видове истории и как те допринасят правилните кандидати да изберат вашата компания. Дискусията ще бъде съсредоточена върху това къде в “Преживяването на кандидата” можем да вплетем историите, за да имат те най-силно влияние. Ще търсим начини да извлечем автентичните истории на кандидатите, които разкриват техните ценности, мотивация и отношение към работата. Фокус ще бъдат създаването на ясни и въздействащи описания и обяви за работа, както и на комуникационна стратегия, която полагат началото на смислено, ефективно и вдъхновяващо взаимодействие между служителите и компанията.
Историите като средство за учене и преживяване при въвеждането на нови хора в
организацията
Първите дни и седмици са определящи са взаимоотношенията, които ще изградим с всеки един нов служител. Те предопределят колко дълго този човек ще остане в организацията, какво ще е отношението му към колегите, клиентите и целите на компанията. Именно в този период новите служители имат потенциал да научат най-много за продуктите и услугите на компанията, какви са принципите на работа, културата и ценностите. Разказването на подходящите истории от колеги, мениджъри, основатели, дори клиенти и партньори е един от начините да предадем органично всичко това, да заразим новите хора с енергията на нашата компания. В този модул ще търсим истории, които подкрепят ценностите на компанията, които демонстрират качествата на продуктите, които дават на новите служители идея за възможностите за развитие и за това какво ги очаква във вашата компания.
Вътрешната комуникация : как да бъдем чути, разбрани и запомнени от хората, с които
работим
Всяка организация минава през различни предизвикателства: бърз растеж, нужда от трансформация, нови процеси и системи, нови продукти, закупуване/продаване на компанията, както и много други, по-тривиални, но достатъчно важни, за да искаме да имаме участие в историите, които се разказват за тях между нашите служители, партньори и клиенти. В този модул ще видим как може различните функции в организацията да използват историите като инструмент за комуникиране на промени, като креативен подход за създаване на нови услуги и продукти, както и за изграждане на посланици на работодателската ви марка.
Ако всичко това ви звучи като нещо, от което имате нужда и нещо, в което виждате смисъл, побързайте и запазете своето място на +359 898 520 856 / office@mnknowledge.com. Всички „cre8-ъри“, които току що научиха за обучението чрез този материал и решиха да се запишат – използвайте кода MNK_Cre8, за да се възползвате от специалната отстъпка, която организаторите ни предоставят.